Tuesday, October 7, 2014



9. محمد شعبانی همت  معروف به باقر
مزدور  دیگر ارسالی رجوی به آلبانی




 انجمن نجات پارسیان :
محمد شعبانی همت معروف به باقر   از نفرات قدیمی تشکیلات فرقه رجوی  و دارای سابقه طولانی در سرسپردگی می باشد.
او  در  زمان های قدیم در سمت  فرمانده یکان  در  محورهای نظامی  کار می کرد.
باقر شعبانی هم  به مانند سایرمردان بخت برگشته تشکیلات پس از سال 1372 که در ظاهر زنان در مسند امور نشستند در مراکز بعنوان افسر عملیات و اطلاعات بکار گرفته شد.  بخشی از کار  آن مردان آموزش و  نظارت به کارتیم های عملیاتی بود ولی بخش عمده  کار  مردان  با سابقه  و قدمت درتشکیلات که از آنان بعنوان افسر عملیات و اطلاعات و امنیت یاد می شد سرکوب ، نگهداری و جلوگیری از ریزش اعضای ناراضی در فرقه بوده و می باشد.
از سال 1372 هم زمان با برگزاری جلسات  باصطلاح حوض رجوی که" قوانین خروج از فرقه را برشمرد و اعلام نمود از این پس "بریده" نداریم و هر کس بخواهد برود مشمول دو سال زندان خروجی خودمان و 8 سال زندان عراق می شود، فشارها و سرکوب درون تشکیلات برای نگه داشتن اعضا  مضاعف شد  جلساتی تحت عنوان دیگ و تعیین تکلیف و جمع  همراه با برخورد های مستمر برگزار می شد. سرکردگان و گردانندگان این شوها  برادران مسئول!  یعنی همان افسران ستاد ( افسر اطلاعات و عملیات امنیت)  و زنان تازه به دوران رسیده فرمانده بودند و برگزاری این جلسات از اهم کارهای فرقه بود.
 «بطوریکه مژگان  پارسایی بارها در جلسات عمومی اقرار  و گله می کرد کار درجه یک من و مسئولین شما ازیک تا هزار تشکیلات بوده و بیش از 90 درصد وقت من را تشکیلات و برخوردهای تشکیلاتی می برد»
یعنی به روشنی بیان می کردند که وضعیت تشکیلات آنچنان در خطر است که کار مهمی جز نگهداری و برخورد با اعضا ندارند...
باقر شعبانی چند سالی  هم در اروپا در کشورهای آلمان و فرانسه تحت عناوین دروغ  پروفسور و کمک به انجمن های خیریه...مشغول اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان و کارمندان ....بود و دارای پرونده قضایی در عراق  هم  می باشد.
باقر شعبانی بعد از سقوط صدام در سال 2003 درسمت فرمانده قرارگاه به همین شغل "شریف" نگهداری اجباری و فریب نیروهای جدید الورود در قرارگاه پذیرشی مردان گمارده شده بود.
  او  در   سوابق ننگین خود شرکت در عملیات کردکشی در سلسله عملیات موسوم به  مروارید را دارد که برعلیه  معترضان شیعه و کردهای مظلوم  عراق به گناه قیام برعلیه صدام  انجام شد و شریک در قتل و  کشتار آنان است   و براین اساس اسم او نیز در لیست تحت تعیب قضایی عراق قرار گرفت.
البته سیاهترین برگ کارنامه باقر شعبانی نیر به مانند همپالکی های دیگرش  شرکت در شکنجه و  زندانی و قتل می باشد.
او هم  در سال 1373  که بیش از 500 نفر از اعضای ناراضی تشکیلات را به زندان های مخوف رجوی فرستادند در آن پروسه بعنوان زندانبان و شکنجه گر  سایر دوستانش  مشغول به فعالیت شدو در آن مدت یکبار دیگر بی اراده  گی و آلت دست بودن خود را به اثبات رساند.
ازدیگر رذالت های پنهان وی بنابر مستندات شرکت در ربودن و شکنجه و کشتن سه تن از پاسداران در سال 60 می باشد.
http://www.leymer.ir/?p=62158
او  به واسطه همین اعمال ننگین و بدلیل سابقه زندانبانی و به بند کشیدن اعضای ناراضی،   برای رفتن به آلبانی انتخاب شد و در آلبانی نیز به همین شغل شریف ! گمارده شده است.
 طبق اخبار  رسیده این جماعت کهنه کار در  طی پروسه دو ساله در کشور آلبانی به همان کار تهدید و ارعاب و تطمیع نیروهای جدا شده  مشغولند تازمان بیشتری برای جلوگیری ازفروپاشی  و اضمحلال کامل سازمان و تشکیلات فرقه رجوی بخرند.
همانطور که قبل تر از این اعلام کردیم . کنترل و به زور و زر نگه داشتن انسان هاو تشکیل یک اردوگاه جدید در کشورآلبانی تلاش مذبوحانه ای است که نمی تواند از فروپاشی و به آخرخط رسیدن فرقه جلوگیری کند واین طناب پوسیده به زودی پاره شده و همه آنان را به قعرچاه خواهد فرستاد.

فعالیت های  این عناصر ضد بشر که قصد دارند کمپ آلبانی را نیز به یک اردوگاه فرقه ای تبدیل کنند مخفی  نخواهد ماند و اعمال و قوانین ضدبشری آنها به مجامع بین المللی و حقوق بشری گزارش می شود.

No comments:

Post a Comment