Tuesday, October 7, 2014

7.حسن نظام الملکی از عناصر ضد اطلاعات و بازجو و زندانبان سیستم رجوی


 حسن نظام الملکی  از فرماندهان قدیمی سازمان مجاهدین می باشد که تا سال 1370 در موضع فرمانده عملیاتی قرار داشت او از سال 70به بخش  اطلاعات سازمان منتقل شد و تاکنون یکی از اصلی ترین نفرات اطلاعات می باشد
در زمان صدام حسین او یکی از طرف حساب های اطلاعاتی سازمان با استخبارات عراق بود.
او  هم در کارنامه سیاه خود همکاری با افسران بعث عراقی  جمع آوری اطلاعات از وطن و مزدوری برای صدام حسین را یدک می کشد.
سازمان از وی بعنوان تحلیل گرو کارشناس مسائل سیاسی داخل ایران و ... بیان یک سری اراجیف در رابطه با جدا شدگان در برنامه های متعدد استفاده می نماید. اماواقعیت این است که کار اصلی این دسته از گماشته گان اطلاعاتی رجوی فریب  تعدادی از مردم ایران از  طریق تماس  تلفنی  و دیگر شیوه های شیادی است آنها  با اسامی انجمن ها و تشکل های موهوم  با ادارات دولتی و ملی دانشگاه ها و مراکزحساس  جهت  بدست آوردن اطلا عات تماس گرفته و برای گرفتن اطلاعات کشور چنین اقدامات خیانت کارانه ای انجام می دهند.  هم چنین اجیر کردن مزدور در عراق برای تهیه خبر و مزدوری و وطن فروشی کار خیانت کارانه دیگر آنان می باشد.
آقای نظام الملکی در در زندانبانی و شکنجه نفرات در سال 1373 نیز نقش داشته  و بسیاری از نفراتی که در این پروسه زندانی شده اند از وی نام برده اند.
هم چنین آقای جواد فیروزمند در خاطرات شان در باره این شخص چنین نوشته است:
«مهدی ابریشمچی، حسن نظام الملکی،مهوش سپهری،بتول رجایی،گیتی گیوه چین یان زاده و فهیمه اروانی از زندانبانان و شکنجه گران من بودند.مهدی ابریشمچی و حسن نظام الملکی شخصا مرا در روزهای متمادی شکنجه کرده و استخوان سینه ام با ضربه نوک پای مهدی ابریشمچی شکست که بدلیل مداوا نشدن و کج جوش خوردن هنوز هم در سرما و گرما درد می کند.حسن نظام الملکی در گوشه چشم ام خودکار فرو کرد و همراه با مهدی ابریشمچی با قرار دادن چند خودکار در بین انگشت هایم مفاصل انگشتان هر دو دست ام را تا چند سال از کار انداختند و»

 رجوی  جنایتکار و خائن بایستی بداند که  روزی به سزای اعمال خویش خواهد رسید

No comments:

Post a Comment