Tuesday, October 7, 2014

8.افشین ابراهیمی 
 از مزدوران ارسالی رجوی به آلبانی



افشین ابراهیمی سالها ست که  وفاداری و مزدور ی خود را با شکنجه دیگر دوستانش به اثبات رسانده اکنون نیز در آلبانی مسئولیت  کنترل و جاسوسی دیگر جدا شد گان را در ادامه زندگی نامبارکش  انجام می دهد.
افشین ابراهیمی  متولد 1962 که اکنون حدودا"52 ،51 ساله می باشد. سال ها در کمپ اشرف روزگار گذرانده و مدارج مزدوری را در آنجا طی نموده است.
آآلا
 افشین ابراهیمی از  فرماند هان  نظامی کار قدیمی می باشد..
  پس از اینکه در یکان های  کمپ اشرف، بدستور رجوی رهبر فرقه  زنان را باصطلاح در مسند امور قرار  دادند  افشین ابراهیمی در همان مراکز نظامی   سال ها بعنوان افسر اطلاعات و عملیات کار می کرد و در کارآموزش و ارسال تیم های عملیاتی مرکز تحت مسئولیتش فعالیت می کرد. او مدتی  زیر بار کارکردن فرمالیستی  در زیر دست  زنان نمی رفت  که با وی برخورد تشکیلاتی شده  و  برای تنبیه  او سطح تشکیلاتی اش  را مدتی  پایین کشیده بودند.
  افشین ابراهیمی در سال 1370 شمسی نیز یکی  از فرماندهان  نظامی سازمان در عملیات موسوم به مروارید بوده است و در حمله و کشتار نیروهای مظلوم کرد عراق نیز دست دارد. و به همین دلیل نام وی نیز در لیست تحت تعقیب قضایی قرار دارد.
او  در طی  سالیان مدارج مزدوری، وفاداری و ربات شدن  خود را به سران گروه رجوی به اثبات رساند.  در سالهای 1372 تا1382 که اعضای ناراضی در کمپ ها  اجازه خروج نداشتند توسط مردان ستاد هر مرکز تحت کنترل  و استراق سمع و نظر بودند و از شیوه های جلسات محاکمه و تحقیر گرفته تا بنگالی کردن و زندان های دوساله ، برای نگهداشتن افراد  و خارج کردن فکر خروج از اشرف از مغز و روح افراد هر کاری را انجام می دادند... اواخر سال 1381 و در اوان جنگ نیروهای  ائتلاف با دولت صدام که تعداد ناراضیان در کمپ های سازمان بیشتر شده بود کنترل از نفرات ناراضی و خواهان جدایی بیشترو خشن تر شده بود. افشین ابراهیمی که آن زمان نیز  مسئولیت کنترل و جاسوسی نیروها را بعهده داشت هم یکانی های وی در خاطراتشان گفته اند او یکی از نفرات جدید الورود (کمال حیدری) را هنگام فرار از فرقه به قتل می رساند .
 فرد مزبور که در قرارگاه جلولا بود و  از وضعیت تشکیلات فرقه به تنگ آمده  بود در طرحش  قصد داشت به طرف قصرشیرین فرار کرده و خود را نجات دهد ...   که افشین ابراهیمی و فرد دیگری به تعقیب وی پرداخته و او را از پشت به رگبار می بندندکه در دم کشته می شود. ( سپس سران سازمان برای پوشاندن این جنایت نام وی را در اسامی نفراتی که در بمباران جنگ82 کشته شده اند بعنوان "شهید" ! اعلام می نماید.)
http://mordabemojahedin.mihanblog.com/post/275
 افشین ابراهیمی همچنین در کارنامه خود سابقه زندانبانی  نیز دارد ...او هم  یکی از افرادی است که  در سال 1373 به هنگام تشکیل زندان های مخوف  رجوی در سمت زندانبان و کنترلی نفرات زندانی کار می کرد و از جریان بگیر و ببندها و  و اسامی زندانیان و شکنجه شده ها و مقتولین مطلع  می باشد که می بایست در این رابطه نیز روزی پاسخگوی اعمال خود باشد.
افشین ابراهیمی اینچنین در دستگاه فرقه از خود بیخود و بی اراده و مسخ شده است که اکنون  باز هم وی را به"شغل شریف" جاسوسی و کنترل جداشدگان در کمپ آلبانی گمارده اند. تا همچنان تارهای نحس تشکیلات را بر سر افرادی که روزگاری از بدحادثه اسیر فرقه شدند نگه دارد و رهایی آنان را به  حسرت تبدیل کنند.
 بدون شک رجوی جنایتکار  و متجاوز به ناموس و جان و مال مردم، این خیانتکار وقیح  و  روانی  و سایر سرکردگان قاتل و زندانبان او  می بایست روزی پاسخگوی اعمال ننگین خود باشند. و از عبرت تاریخ و جزای کار خود گریزی نخواهند داشت.


No comments:

Post a Comment